zaterdag 17 december 2011

zomervakantie

Goede dag,

het is weer al een tijdje geleden..sorry! Maar het is hier ZOMERVAKANTIE.
Met andere woorden veeeel te warm en veeeeel te veel om te bezoeken!
18 november is de vakantie begonnen (officieel dan) maar ik was een beetje ervoor al vertrokken naar Kuala Lumpur voor een taekwado wedstrijd. We waren met 2 chapters die daar mochten gaan helpen en de kindjes wat bezighouden. Ik voelde me plots weer helemaal op kazou kamp en ik heb dan ook samen met de andere Belg (Justine, die ik na 5 maand eindelijk had teruggezien) de boel wat op stelten gezet. We hebben toen ook een 'Belgische competitie' gehouden waar ik de trotse winnaar van was en daarom nu met een gouden medaille rondloop. Justine was tweede... (we waren dan ook maar met 2 Belgen).
Na de competitie zijn we met alle Belgen samen gekomen en hebben we dan nog eens goed gefeest bij Britt (een Belgische, die na haar uitwisseling hier is komen wonen). Ik heb ook een Hindische trouw (van de zus van Nathan, BELG!) mogen meemaken en daarna hebben we nog eens alle studenten teruggezien op het midstaycamp.. Zeer leuk kamp alhoewel er ook saaie gesprekken aan verbonden waren. Maar al bij al helemaal loca!! Terug in Langkawi ben ik met mijn familie gaan snorkelen op Pulau Payar (een eiland naast langkawi) en heb daar tussen de zwarte rifhaaien gezeten... hele mooie fotos!!

Morgen vertrek ik met mijn vriendinnen voor 5 dagen op een rondreis door Maleisië en daarna komt er een stukje Belgie overgevlogen om hier een mooi nieuwjaar te vieren!

Vele groetjes,
Een zalig kerst en gelukkig nieuwjaar!
SOFIE

5 opmerkingen:

  1. blij dat ik bij dat stukje België behoor ;)

    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot heel binnenkort !!
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je zomer ginder en steek er een stukje van in je valies om binnen enkele maanden terug mee te brengen naar België... Of weet je wat... geef het al maar een stukje mee met je vader en moeder... Dat hebben we dan al gehad...
    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sofietje
    Zo te lezen stel je het zeer goed , we vinden het fijn om iets van jou te horen .
    Iets om jaloers op te zijn .
    Stel het verder goed en geniet van je laatste maanden het zal rap voorbij zijn.
    We kijken er al naar uit naar uw volgende verhaal.
    groetjes Donelia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de zalige vakantie op "uw eiland" heb er echt van genoten en kan er weer 6 maanden tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen