donderdag 28 juli 2011

Langkawi

Dag allemaal,
Ik ben goed aangekomen in Langkawi,
Het is hier fantastisch weer en de mensen zijn super lief.
Mijn familie spreekt jammer genoeg geen engels dus is het zeer moeilijk te communiceren.

Ik heb nog niet zoveel kunnen bezoeken omdat mijn ouders niet zo rijk zijn kunnn ze me nergens naartoe brengen. Mijn school is saai maar de leerlingen en leerkrachten zijn wel zeer lief. Zo bracht mijn lerares engels me naar de Harry Potter film.

Ik heb ook al het rijst festival mogen me vieren, Laman Padi.

Nu verblijf ik even op het vaste land (Perlis), omdat mijn chapter leader hier woont en ze wil mij wat steunen.
Omdat ik het toch wel zeer zwaar heb, ik ben wat ziek en heb vooral ZEER VEEL heimwee.
Veel groetjes uit Maleisie en hopelijk tot gauw!

Sofie

5 opmerkingen:

  1. You go girl!

    Ge zat in mijne leefgroep dus ge gaat da zeker overleven! Al die zotte skills daje geleerd ebt van ons! :D

    Tof daje naar HP mocht gan kijken! :p ie was wel schiek ej :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt allemaal wel op z'n pootjes terecht en je zult de tijd van u leven beleven! I'm sure of it! Kwou dak in je plaats was :)
    U wordt hier ook verschrikkelijk gemist, echt enorm! Maar je zit in ons hartje en in onze gedachten altijd bij ons :)

    Liefs!
    Lofjoe x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heimwee dat is iets dat te verwachten was, hier denken we ook constant aan jou. Maar daar sla je je wel door, zorg dat je wat te doen hebt en dan vliegt de tijd voorbij ;) Misschien moet ik jou de cursus duiker 3ster nasturen ?
    We steunen jou, don't forget it
    Groetjes Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heimwee, dat was inderdaad te verwachten. Gouden tip maar dat zal je ook wel weten: Vlamingen hebben een ijzersterke talenknobbel. Probeer je zoveel mogelijk dat Maleisisch eigen te maken. Dat zal je een hele stap vooruit helpen. "Tuurlijk, Stijn, dat gaat zo gemakkelijk", hoor ik je al denken. Misschien niet maar jij bent een doorzetter.

    Tip 2: hou ons op de hoogte en wij blijven je opbeuren via blog, etc.

    Groetjes
    Stijn en Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komaan Sofie! Tzal doorbijten zijn maar gij kunt da! ;). Kben al blij om te horen dat je je amuseert met de mensen enzo :). Als je een beetje de taal onder de knie zal ebben zal het wss ook al veel beteren! Lots of love, Marie.

    BeantwoordenVerwijderen